Ajaj

Det låter faktiskt inte alls bra från tv:n just nu, Anders Lundin har släppt en skiva och sjunger alltså just nu på Nyhetsmorgon... Han kan ju faktiskt inte sjunga, inte på riktigt iaf! Barnlåtar med pratsång går ju bra och allsång då han har kören i ryggen, men nu sitter han med en gitarr och spelar en lugn jazzig låt... suck! Några tanter som följer Allsång på Skansen (förlåt Mary) kanske köper hans skiva, men tror inte den kommer att bli så populär i andra kretsar...

Jaja, nog med elakheter! ;)
Idag är det litteraturseminarium och jag ska ha läst en massa, gick faktiskt upp sju i morse och läste just klart det sista, ja av det som jag har hemma då..  Två böcker var det några kapitel ur man skulle ha läst men de har jag inte så det får gå som det går. Min artikel har jag dock lusläst och har tänkt kolla igenom den en gång till innan jag ska möta Olga vid 11.

NU blir det kaffe!! (och lite frulle)...

Kommentarer
Postat av: Erica

en liten fråga till dig bloggproffset :-) om jag ska skriva en kommentar på en anna blogg.. och dom frågar efter webadress.. eller liknande .. alltså vilket konto man använder.. vad skriver jag då???? kramar

2009-04-02 @ 11:01:12
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0