Ajojaj

Ja det känns i kroppen idag att jag beslutade mig för att börja träningen mot blodomloppet på allvar igår... Och då var jag ändå duktig på att stretja (hur det nu stavas) om man jämför med Linn så jag tror (hoppas) hon har det värre idag.. ;)

Jaja, idag blir det plugg på hög nivå förutom en lunch med Å och sen ska jag en snabbis på stan och lämna igen ett minneskort jag blev pålurad på telia... Ja, det blir nog hur dagen ser ut faktiskt. Mulet och trist är det ute så det kanske är bra så jag inte blir distraherad!

Nej, nu blir det frulle med kaffe!! :D

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej Anna! Tänkte bara kolla om du var sugen att komma över hit imorgon kväll (tis). Vet inte om du läste det i bloggen min för en tid sedan men jag har en kompis som målar och designar egna kort och tavlor. Imorn kommer hon iaf hit och ska ha lite "party" (du vet tupperware...) och visa sina alster. Kom jättegärna 18.30 och ta med nån! Kaffe å kaka ingår, hehe! www.hellabelladesign.se

2009-04-27 @ 12:07:15
URL: http://lifeofingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0