Dagen efter

Ja idag är det dagen efter dagen D och det finns en massa fika i kylen, förstår inte hur det kunde bli så mycket över?! Gjorde ju bara tre sorter i år iaf! :) Dagen började ca 9 då jag äntligen orkade hålla ögonen öppna, Mattias hade försökt väcka mig innan men jag var i prinip medvetslös...

Kl 11 var jag på Strömpilen och shoppade upp mitt presentkort som svärföräldrarna köpt på Lindex åt mig, det blev både en klänning som jag spanat på länge och sen en väska (impulsköp). Sen bar det av till apoteket och där köpte jag en ansiktskräm och en ansiktstvätt-kul att shoppa! de på Apoteket är så trevliga också så jag fick med en massa prover för hon tyckte jag skulle börja med nattkräm men jag var och är skeptisk.. ;) Hon fick mig även att köpa några bomullsrondeller med peeling i så det ska bli spännande att testa! :)

Nu tillbaka till verkligheten och nu ska jag plugga lite med Olga som just kom innanför dörren. Det blir fika sen igår och förhoppningsvis lite jobb gjort!!
Lika bra att få det gjort!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Men jag vill ju oxå ha fika vännen! Y är magsjuk nu.... usch. Hoppas verkligen inte vi får det igen... Puss på dig vännen!

2009-04-01 @ 13:28:27
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0