...

Ja ännu en dag spenderad i soffan är då passerad. Har inte orkat utföra särskilt många sysslor idag, men har kollat lite på ett skolarbete som ska in imorgon och nu ska jag läsa ett kapitel i en bok inföt mitt utvecklingssamtal imorgon. Då måste jag tyvärr röra på mig och förflytta mig till skolan en stund, men inte många timmar hoppas jag!

Har fått väldigt märkliga nässelutslag, eller jag tror att det är sådana iaf. De kliar JÄTTEmycket och hettar som tusan!! Kan inte hålla mig från att klia och de kom väldigt plötsligt. Eftersom jag har feber och är lite dålig i magen så ringde jag sjukvårdsrådgivningen där hon (efter 10 minuters telefonkö) nästan skrattade åt mig då jag sa att de kommit ikväll. Visst är det väl därför de finns?! Så att man ska kunna ringa och höra utan att behöva ringa till vårdcentralen och besvära dem?!? J*kla kärring! :P Jaja, hon sa iaf att det kunde vara en allergisk reaktion, men eftersom jag inte ätit något alls på typ hela dagen och att jag dessutom bara legat stilla i soffan så visste jag ju att det inte kunde bero på något jag ätit eller varit i kontakt med.. Suck! Ja då jag nämnde att jag hade feber verkade det iaf lite mer intressant men hon sa att om de "ändrar karaktär" skulle jag ringa igen... och vad betyder DET då?!

Nu har iaf dessa jobbiga utsalg spritt sig över hela armarna och kliar och hettar som tusan.. Gah! Blir galen!! Försökte smörja med hydrocortison men det verkar inte fungera så får se hur länge det håller i sig och hur länge jag står ut!

Nej, nu blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Erica

Men usch då vännen.. vad kan du ha fått för något? Y magsjuka har varit lång dragen.. hoppas den är över nu. Lillan är lite lös i magen igen.. peppar peppar...

Krya på dig vännen! Imorgon åker vi uppåt! kramar

2009-04-07 @ 13:48:16
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0