Förresten

Såg att det ju var ett tag sedan jag skrev, i fredags morgon med andra ord. Jag hittade TVÅ jättesköna och fina BH:ar som jag är nöjd med, dock spenderade vi halva dagen (kändes det som) där inne och provade och skickade den stackars tjejen som hjälpte mig ner på lagret säkert 10 gånger.. haha stackarn!
Kul var det att bli servad och ompysslad men efteråt var jag faktiskt HELT slut!! Men det var ett lyckat besök iaf och dessutom var de inte så farligt dyra där heller så blir nog att fortsätta gå dit. Hade nästan råd med två på presentkortet, fick bara lägga till en hundring så jag är nöjd!! :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Hihi.. ja visst är det kul att köra lite med personalen!! jag och Issut var och köpte några idag, tjejen där var helt underbar! hon hittade min outfit under klänningen.. super snygg kommer jag att bli! Jag och Issut tänkte nog att vi måste ha karlfritt på hotellet så vi får chansen att dansa runt lite i underkläderna innan bröllopsklänningen åker på.. det är är väl det tärnor är till för?? OCH att ha med sig ett par extra strumpbyxor (enligt tjejen i affären).. alltså att ni ska serva mig med det.. hihi.. kram Krya på dig vännen!!!!!

2009-04-05 @ 23:21:21
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0