Fredagen

Gick fort förbi. Jag hann faktiskt plugga lite och marerade ut vars i lagboken jag ska kolla efter de aktuella lagarna inför tentan-det tog en bra stund vill jag lova! ;)

På kvällen kom Linn å Pelle hit och vi grillade - GOTT!! :D Provade grilla entrecote (plus någon mysko apostrof) och det blev riktigt bra, men billigt var det inte! Sen grillade vi potatisen, M hade hitta något recept och det blev jättebra!
Visst ser det gott ut?!




Himlen såg riktigt mysko ut igår, dock mycket vacker så försökte fånga ögonblicket...



Idag har jag försökt plugga men det har gått lite trögt! For ner på stan och kikade på Petra, Pelles syster som sjöng på stan med sin kör och sedan köpte jag en nya fiiiin telefon! :D Har suktat efter den ett tag men eftersom den inte är så nödvändig så har jag väntat... men nu köpte jag den för mina (framtida) skattepengar! :D Fiin!!!



Nej, nu blir det nog att göra någon middag, får se vad det blir å sen blir det ost och kex - Lyx! Mmm!

Hoppas ni får en härlig kväll, jag ska för en gångs skull (känns längesen nu) se Robinson! Yey!

Kommentarer
Postat av: Ullan

Grilla, oj vad avis vi blir alltså, kan liksom känna doften ända hit... Spara nån skattekrona till de däringa flygbiljetterna du ska boka till Glasgow, ok? Vi vill ha besök! Kelvin ska få en "kusin", min låtsaskusin ska ha bäbis. Vi är överlyckliga! En till liten svensk-skotsking! (Umeå gener plus Glasgow gener lika med bra kombination hehe)

2009-04-26 @ 11:00:03
Postat av: Ida

Riktigt gott ser det ut! Vi hade grillpremiär igår, med Haloumiost till köttet. Det är gott också. =)

2009-04-27 @ 15:30:44
URL: http://ia-dia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0