Hallå hallå

Idag är det fredag, denna vecka har varit helt sjuk enligt mig. Aldrig har väl en hel vecka kutat förbo såhär fort, eller?! För en vecka sedan nu var jag i Gnesta och mös med lilla Alva å vännen! Idag är det skola, fast bara mellan 10-11.30 så det är väl ganska ok... ;)

Efter skolan bär det av mot Ingrids för att prova ut mig en fin BH, fick det i present av M juh så idag ska den införskaffas. Får se om Linn följer med kanske, hon ska va barnvakt över lunchen först iaf.

Jaja, hoppas ni får en bra dag alla, nu ska jag göramig i ordning för skolan, bara jag kommer ihåg presentkortet så! :)

Kommentarer
Postat av: Erica

TÄnk att du hittade dig en.. eller två :-) vi ska åka i helgen, jag och Isabelle.. försöka hitta en till henne och kanske lite kläder. Ett par solbrillor till lilla gumman... har köpt en beco butterfly sele nu oxå.. över nätet... dyr! men säkert jätte bra. kramar

2009-04-03 @ 23:38:35
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0