Helgen i bilder

Ja, här kommer lite bilder från helgen, vi åkte som sagt neråt redan i torsdags och vi övernattade i Gnesta hos min vän E och hennes familj. Sedan bar det av mot Linköping där vi skulle hämta upp M:s lillebror som bor och pluggar där. Vi kom väl fram i Nye på fredag eftermiddag där det blev en ganska tidig kväll eftersom vi skulle upp tidigt på lördagen för att åka till Jönköping och förbereda oss inför bröllopet. Det var himla skoj att hälsa på där nere och brudparet var så vackra!! Jaja, nog tjatat, ni får la se själva! ;)










Dessa sista är dagen efter bröllopet då det var lunch hemma hos brudparet och presentöppning.
Hade gärna satt in några foton på mig också i min fina kläning men såg nu då jag förde över bilderna att inte en enda bild på mig finns... Hmm, Mattias måste nog bli bättre på att ta lite bilder han med... ;)

Kommentarer
Postat av: veronica

Bussen går 20.20 från ålidhem på torsdag :P

Haha, vi får väl ta det när jag kommer hem då :P

2009-04-22 @ 08:06:30
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: Ullan

Hej goa du, hade gärna sett en bild på dig i den fina klänningen :)



Kram U

2009-04-22 @ 09:23:01
Postat av: Ida

Du får be om bilder från någon annan som kanske fick med dig på kort! =)

2009-04-27 @ 15:34:01
URL: http://ia-dia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0