Hemma!!

Vi kom hem riktigt sent igår och det var såå härligt att få lägga mig i min alldeles egna säng!! Ja, den är väl lite Mattias också, men ni fattar... ;) Känns riktigt bra att vara hema trots att verkligheten hunnit ikpp och det är plugg på hög nivå som planerats för denna vecka! Imorgon ska jag och Madde göra Case-arbetet och träffa den där ungdomen, hon hade tydligen varit något dryg i telen så jag längtar väl inte direkt... Hjälp!! Vi har just pratat igenom vad vi bör säga som inledning och avslut men vad som kommer under samtalet går knappast att planera så det får faktiskt bli som det blir helt enkelt!

Idag blir det annars plugg och faktiskt lite städning också, ska försöka ta mig igenom boken om sekretess och sedan ska jag åka till Lindex och klaga på väskan jag hade köpt till bröllopet som gick sönder efter ca en timmes användande... suck! Hoppas verkliugen inte det blir några problem eftersom jag inte har kvittot men varför ska man sparar det om man inte tänker lämna igen den?! Jaja, ska ta och fara dit på ett tag, måste handla hem lite mat också-ingen mjölk hemma funkar ju inte!!!

Bilder sätter jag in senare, förhoppningsvis i en välförtjänt pluggpaus... ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Halloj!

Jag har skola hela dan imorn, slutar 16 o börjar jobba 17 :P Men på torsdag har jag praktik, då slutar jag 13.10 så då skulle jag ha tid o ses en stund innan jag måste hem o packa det sista! Antar att ni ska sitta med caset på torsdag också men har ni planerat nå tider eller? :)

2009-04-21 @ 13:29:55
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0