Hopp å hej!

Nu blir det en låång pluggpaus eftersom vi ska ner på stan och äta ute och fira M:s kompis födelsedag, roligt! Ganska skönt med en längre paus också, men tror jag åker hem lite före min sambo så jag hinner plugga lite till innan sängdags!

Har iaf hunnit göra en gammal tenta nu och kikat igenom en bok som jag helt glömt bort (oops), sedan har jag även hunnit göra massa anteckningar i lagboken - eftersom vi får det, i miniskrift! ;) Kan vara bra att ha då man sitter där och får Blackout, vilket inte är ovanligt med all ångest och stress som släpper samtidigt.. hehe!

Ja, nu blir det duschen iaf, bristande hygien hör tyvärr till tentapluggandet men nu ska jag bli som ny och tvätta av spåren av tentaångesten för några timmar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

En liten stress hjälp finns på min blogg åt dig. Ha en skön kväll hoppas du kan lägga tentan åt sidan för några timmar iaf. kram

2009-04-28 @ 17:15:50
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0