I dimman

Ja, alltså pluggdimman... Suck vad jag verkligen avskyr salstentor!! Jag spenderar mer än halva tiden att ha ångest över att jag pluggar för lite men kan inte riktigt ta mig i kragen förräns dagarna (läs dagen) innan... Så nu sitter jag här i panik och ojar mig över FL, SekrL, SoL, LVU, LSS och alla andra möjliga mysko förkortningar du hört talas om!

JAG VILL INTE!!!

Nej, tror inte att det hjälpte, blir nog ändå onsdag och tenta snart...

Nepp, pluggpausen är officielltöver och jag ska hämta en kopp kaffe och fortsätta med trugningen!

Ps. kul med ösregn också ds.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hejja hejja hejja sötnöten.... du fixar det, du är bäst!

2009-04-28 @ 17:01:02
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0