Jaha

Så var jag ensam hemma!! Tråkigt tycker jag, men samtidigt är det väl nu jag ska passa på å spela tetris å se tjejfilmer å sånt... Men har ingen lust, skulle hellre mysa med M i soffan, eller rättare sagt sitta å se Antikrundan just nu med honom. Kanske måste slå om en stund nu i pausen för jag saknar honom! M är på kurs i glada Hudik men är tillbaks imorrn kväll!

Det gick iaf ganska bra på seminariet idag tror jag, mycket diskussion vart det och det är alltid kul och då hller man sig pigg. Sista gruppen pratade dock i 25 minuter så då blir iaf jag lite trött, men det var intressant iaf! Imorgon blir det skola igen fast bara i 1½ timme, vi ska ha handledning inför Case-arbetete som vi ska ha om någon vecka, det ska bli riktigt spännande att få göra det eftersom de tar in skådespelare så vi inte ska "spela" mot varandra. Ungdomarna som kommer går teater-gymnasium och ska vara kallade till mötet, alltså ej frivilligt, tillsammans med vårdnadshavare. Kul!! :)

Jaja, nu har jag iaf just ätit tre hela räkmackor, 500 gram räkor gick det åt! :D Fast de vägde ju det då de var oskalade-tycker inte om köpta skalade räkor, det är inte alls samma smak som de man skalar själv!
Nu kanske jag ändå skulle spela lite Wii, det var längesen! ;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0