Jobb

Det gick bra i skolan och tjejen jag ska göra "caset" med verkar komplettera mig bra, kul!

I em klippte jag Jonas (i ren panik) och sen köpte jag en sopborste till uteplatsen så jag kan sopa lite-det behövs verkligen! Sen kom Maria och Emilia och vi hade "kalas" och eftersom Millan var nöjd så måste det betyda bra betyg för fikat... eller sällskapet!? ;) Hon är så söt och bestämd av sig den tjejen! Fick bra present också-sånna där "brunservetter" för kropp och ansikte så nu ska jag bli brun utan att behöva få en massa konstgjord sol! :) Ska prova dem till bröllpet vi ska på nästa helg.

Sen vr jag duktig och slipade vår ute-träsoffa och oljade in både den och de nya ute-möblerna, mycket nöjd är jag! Där blir det nog många frukostar och middagar i sommar! Längtar!!!!!!!

Imorgon är jag egentligen ledig men en ledig torsdag förvandlas snabbt till extrajobb. Behöver jobba ihop lite pengar nu då jag känner mig lite osäker inför sommarn och hur det kommer att bli med jobb och lön. Har bett (läs beodrat) min kära syster att ringa då det behövs någon vikarie så nu får jag väl stå mitt kast! ;) Imorgon blir det inköpsdag och det är ingen barnlek då det vankas påskhelg-inte min favoritsysselsättning men om jag inte får träffa min kaffetant så kan jag lika gärna springa runt i affärn hela förmiddagen.. ;)

Tjingeling och God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0