Suck

Ja har inte mått sådär toppen de två senaste dagarna och har därför inte heller så mycket roligt att skriva...
Jag hoppas innerligt att det inte har ett samband med att hela familjen i Gnesta varit sjuka nu.. hehe! Tror faktiskt dock att det sammanhänger mer med den månatliga plågan.... suck!

M var på middag hos Barkå igår och jag skulle följa med och hade tom orkat sätta i lite rullar i håret, men orkade inte följa med sen då jag mådde lite illa. Så jag satt hemma och såg Robinson och åt lite lördagsgodis (måste ju passa på nu då jag inte FÅR äta någon annan dag). Kände mig mycket bättre där sen på kvällen och såg sedan filmen "Vid din sida". har sett den förut men har ändå svårt att inte gråta då det är sorgliga fast ändå braiga slut. Lätt att relatera till också... hehe! (styvmodern alltså, inte cancern...).

Idag har jag trots mitt fortsatta illamående tagit en morgonpromenad med Veronica, vågade inte annat! ;) Hon ska köpa hund i sommar och jag är SÅ avis!!! Jag vill också ha en liten vovve, men jag tror tyvärr vår familjekvot är uppfylld... :P
Jag ska iaf hänga med påå promenader med lilla valpen i sommar oavsett vad V vill!! :D

Jaja, nu ska jag dricka en till kopp kaffe och ta det lite lugnt, hade tänkt fika med Maria idag och fira våra födelsedagar men jag får se om jag mår lite bättre framåt dagen, det har faktiskt redan lättat lite, blir bättre om jag äter faktiskt.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch då, hoppas att du blir bättre vännen:-( Förstår att du vill ha en liten vovve haha:-) Jag sitter också och lipar mig blå i ansiktet när jag ser den filmen.... så vacker och sååå sorglig snyft

2009-04-05 @ 16:26:56
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0