Tiden

Ja, tiden är inte min vän alls känner jag. Jag har en massa jag ska hinna innan tentan på onsdag och jag känner mig liiite stressad måste jag erkänna.

Igår hade vi "caset", det där samtalet med ungdomen som var där ofrivilligt med hennes vårdnashavare (fast egentligen två skådespelare). Det gick ändå ganska bra måste jag säga som helhet, men det fanns ju detaljer som jag hakar upp mig på som kunde gått bättre. Men iaf så var det faktiskt skitläskigt!!! Dottern, som hade varit full och snabbtestades positivt för amfetamin, vägrade typ prata och hon tyckte inte att det var så kul att vara där medan mamma var mer utåtagerande och henne var jag nästan rädd för!! haha!! Hon var riktigt arg hela samtalet och tog gärna över för dottern å sådär, men vi bokade nytt möte så vi kunde prata ostört med dottern nästa gång och det var iaf rätt beslut kände vi. Vi hade satsat på att gå ut och skapa förtroende, så vi var väl lite väl snälla kanske, men de sa båda två att de fick förtroende för oss så det var ju skitabra! :D Och nu är det över-pust!!

Jaja, idag är det jobb från tolv som gäller och sedan ska jag försöka hinna träffa Veronica en sista gång som blek, fuskisen åker nämigen på lyxkryssning i två hela veckor där hon ska sola, äta go mat med kaptenen och dricka alkohol.. ;)

Har förresten efterlyst foton på oss nu från svärmor så kanske kommer det en bild på klänningen ändå...

Tjing så länge!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha känns tryggt att du tyck om mig trots lite crack haha..... och jag kan bara säga samma tillbax:-P

Ringde K sen och öste ur mig min besvikelse haha så då känndes det lite bättre, men jag är ändå besviken. Kan berätta allt sen.

Lycka till med plugget sötis.

Kram

2009-04-24 @ 20:16:10
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja, hon är en riktig liten bustjej kan jag säga. HOn är fortfarande hostig och snorig så hon är inte på bästa humör heller... ibland så kan jag säga att jag skulle velat jobba heladagen och y vara hemma med alva ;-) men mesta dels så är det underbart!

2009-04-25 @ 11:13:56
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0