Trött

Är jag NU! Ska strax hoppas i säng och väl där ska jag försöka plöja mig igenom X antal vetenskapliga artiklar... fast det blir troligen bara  sammanfattningarna jag läser då vi ska ha kikat på dem endast så att vi kan diskutera dem imorgon. Den som jag har ansvar över har jag ju faktiskt redan läst men jag har inte bestämt vad jag ska säga ännu.

Imorgon är det alltså skola och dit har jag faktiskt inte alls längtat! ;) Men jag ska inte klaga då vi inte behövt vara där så mycket på sistonde, ha dock lite svårt med motivation om det bara är egen läsning, det blir så mycket annat gjort de dagarna.. ;)

Här är väskan som jag impulsköpte idag och jag tänkte ha den på två av de tre bröllop jag ska på i vår/sommar. Väskan har en kort axelrem som ligger i väskan så man slipper bära den i handen hela kvällen.



Alldeles perfekt storlek för kamera, plånbok och lite smink! :)



Sedan köpte jag dessa gobitar på apoteket, den luktade riktigt gott så nu ska jag gå och prova dem tror jag! :)

Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0