Typiskt

Jag vart lite för ivrig igår då jag trodde att jag  nu hade "påsklov" ända tills nästa onsdag, men som tur var kollade jag kalendern seeent igår kväll och då såg jag att det ju var denna onsdagen vi hade den där "case-övningen". Så det var bara att ställa klockan och nu ska jag föna håret lite och göra mig i ordning för skolan.

Efter idag är jag dock ledig tom nästa torsdag, ska verkligen försöka passa på att börja tentaplugga i tid denna gång för jag tror verkligen att det behövs tyvärr... en svår tenta!!

Utslagen var borta igår morse så det var skönt och sen var jag i skolan på utvecklingssamtal och sedan lämnade vi in vår övningsutredning också. Skönt!! For förbi Linn sen och fick lite kaffe och sen tog vi en sväng på sporthuset där jag köpte ett däck till cykeln då mitt nuvarande är lite för skevt tyvärr! På kvällen åkte jag och M och köpte utemöbler på maxi, ett bord med fyra stolar blir det så nu ska det grillas och sittas ute i sommar! :D

Jaja, nu har jag redan suttit för länge... See you later!

Kommentarer
Postat av: Åsa

hehehehe attans:-P men skönt att du är lit ledig nu i några dagar

2009-04-08 @ 22:20:13
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0