Äntligen!!

Endast tre dagar kvar att jobba på hemtjänsten i sommar! Längtar såå mycket tills helgen, blir lite fest med jobbet då och detta kommer antagligen vara sista gången jag jobbar där eftersom jag förväntar mig (!) att få sommarjobb som socionom nästa sommar!! :D Kommer dock att sakna mina tanter och gubbar men kommer nog ha annat att tänka på! ;)

Jaja, är fortfarande väldigt trött, speciellt på mornarna och sen nu på kvällen. Men from måndag så börjar jag 9.00 i två hela veckor och går bara till 15.00 så jag ska inte klaga, får ta igen lite sömn då! :) Dessutom börjar jag inte förrän 7.30 nu i två dagar och sista dagen börjar jag 7.

På torsdsag fyller min älskling M 28 så var ute och köpte en present häromdagen med Å. Hon gillar verkligen att gå på stan.. ;) Ska köpa en liten sak till också men får se när jag hinner det...

Har börjat sticka litegranna igen också, har ju inte gjort det sedan vi flyttade hot iaf men nu har jag letat upp garnlådan så jag värmer upp med ett par tossor nu, får se vad det blir sen! :)

Ja, nu är ni liite mer uppdaterade iaf, snart kommer jag nog ha ork att blogga lite mer, vet att jag vanskött bloggen lite i sommar!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja hon gillar att strosa på stan hehehehe... fast helst med dig blink blink Ja nu är det bara ynka 3 dagar kvar segerdans Jag tänker på dig VARJE dag och räknar hihi. Vill så gärna komma upp och kolla in hur fint det har blivit på uteplatsen, kanske jag kan göra det då du slutar 15 nästa vecka? Sov gott och dröm sött

2009-08-25 @ 21:55:46
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Erica

Gud så skönt när du slipper undan hemtjänsten :-D. klart du ska jobba som sossetant nästa sommar :-). Här är det trist och grått.. jag har huvudvärk och alva feber. Funderar på att boka flyg upp till Umeå den 28 oktober när Y ska på utbildning i 3 dagar.. jag vill ej vara hemma själv då.. och så fyller min stora syster 40 år då. Vore kanske nått? kramar och godnatt min vän!

2009-08-26 @ 21:30:27
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Oj ska du vara på hemgården! Vet du vilken avdelning? Tänk om du blir mammas chef hehehe, då får du det inte lätt ;)

2009-08-31 @ 13:18:19
Postat av: Veronica

Hur gick första dagen?? :D

2009-08-31 @ 15:37:24
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: anna

http://www.elliochmats.blogspot.com/

2009-08-31 @ 16:04:10
Postat av: Veronica

Haha, skolka andra dagen, bra bra! Nä, men på riktigt, stört att de inte har fått veta. Känns ungefär lika bra som när vi va i Bangkok då.. känns ju inte så kul o komma om de inte har vetat om det så de kan göra tid för det. Men det blir säkert bra änså, de här människorna kan du ju iaf kommunicera med ;)



Jo, det gick bra för mig, vi hade typ 45 min intro idag ;)



Jag lekte med Aston nyss, helt plötsligt började det ramla ut tänder ur munnen på honom :O tror det var en tand men att den hade gått sönder.. Det har blött i hans mun hela dan typ..

2009-08-31 @ 21:10:29
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: erica

Jag kommer inte att planera in något denna gång.. för jag kommer vara en tjockis :-D. Utan jag tänkte att om någon vill träffa oss så får dom hämta oss och så skjutsa hem mig igen till min mamma :-D visst är jag trevlig ;-). Klart vi ska träffas gogumman! Nu är det ju bara jag och alva, inte yannick, så vi har itne lika många som vi måste träffa. kramar

2009-08-31 @ 21:26:53
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Mary

Å, jag saknar dina uppdateringar! Mera bloggande för min skull! ;-)

2009-09-05 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0