Gäsp!

Nu sitter jag här igen på morgonen och ska strax fara till jobbet. Börjar dock inte förrän halv åtta idag så det är skönt, fast då slutar man ju senare så det är ju hugget som stucket...

Händer inte så mycket just nu, vill bara att dessa två veckor som jag har kvar att jobba ska gå ohyggligt fort förbi så jag kan få börja min praktik någon gång! :) Vet ju dessutom inte exakt var i Umeå jag ska vara men försökte kontakta min handledare i måndags så jag hoppas att hon återkommer snart, börjar nästan bli lite pirrig inför starten! :D

Drömde inatt om mina vänner och då började jag tänka lite på att jag ju inte har så många vänner men de jag har är nära. De flesta av dem bor tyvärr långt borta, tråkigt tycker jag eftersom jag såklart saknar dem!! Två vänner bor utomlands, plus min syster givetvis, och sen bor en nere i Gnesta. Jag saknar er, hoppas att ni vet det!! :)

Nej, nu ska jag kasta i mig lite frukost! Ha en underbar dag hörrni!!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Miss you too... Sitter här själv i lägenheten och längtar hem! Per har inte kommit från jobbet än och Johan var bara hem som snabbast och åt och sen for han. Verkligen märkligt att vara på ett ställe där man inte känner nån (förutom mina två män, då.) Börjar verkligen uppskatta allt som finns hemma. Men, men bara jag får ett jobb så blir det mindre grubblartid! Som jag brukar uppmana mina patienter- aktivera dig när nedstämdhet dyker upp! :-) Kram!

2009-08-19 @ 20:12:41
Postat av: Erica

Saknar dig oxå vännen!! Jag längtar hem varje dag.. önskar att det skulle fixa sig med jobb för Y så vi kunde flytta upp igen. HOppas snart... Tänk va mysigt vi skulle ha det då! kramar i massor!!

2009-08-20 @ 11:40:43
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Ullan

Vi saknar dig massor!! Kram från oss i Glasgow

2009-08-23 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0