Måndag

Och det är å skönt att få vara ledig!!! :D

Idag har Ulrika och hennes lillprins Kelvin varit här och han kände faktiskt igen mig så det var kul. Han busade och hade sig och vi drack kaffe och satt ute en sväng då regnet äntligen slutat. Det skulle ju bli soligt som attans idag så vi hade planerat att bada men då vi skulle åka från Maxi såg vi de mörka molnen och regnet började strax därefter strila ner. Så vi åkte hem hit och fikade bullar och blåbärspaj som Ulrika hade gjort på morgonen, man är tydlige effektiv som småbarnsmor.. ;)

Igår var vi en sväng på Nolia och jag hittade då mina fårskinnsvantar som jag älskar och sen köpte vi lite tunnbröd och jag köpte en lyxig honungstvål från Lush medan Mattias valde några filmer istället!

Imorgon blir det att träffa Ullan igen och kanske får vi bättre väder då så kanske det blir en bad-dejt då istället!?!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ullan

Jo, jag brukar försöka lura folk att jag är oj så effektiv med mitt bakande och pysslande, men kommer man hem till mig finns spår och tecken att detta ej är helt med sanningen överensstämmande.. jag har ett antal "Monica från Friends" - skåp (med massa skräp i en rikigt vild röra..) de som sett detta är mycket chockerade...

2009-08-03 @ 20:34:46
Postat av: Erica

Jag vet inte vad som flög i mig häromdagen heller... jag blev en sån ivrig småbarns mamma.. hihi. bakade storbak med bullar och snittar dagen efter.. kändes så bra!! :-D Men du är ju värsta bulltanten så hur kommer det bli för dig måntro.. du kommer baka ur hela huset ;-)

2009-08-04 @ 10:54:12
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Asa

hahahahahahahahahahahahahaha vad kul med reeeeeegn hehehhehehehe.... jag har nastan glömt vad regn ar för nagot. pussa Kelvin fran mıg ar du snall. Jag har shoppat pa marknaden idag puss

2009-08-04 @ 22:03:59
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0