Som lovat

Här kommer lite bilder från den senaste veckan:







Först ut är Ullan och Kelvin, vi har hunnit träffas några gånger nu medan de varit i stan men på fredag åker de tyvärr tillbaka till Glasgow och vardagen.

Sen hade vi kräftskiva för Linn då hon fyllde år, hon fick paket och hon vann även den årliga kräft-ätar-tävlingen, trots att hon och Pelle delade på ett paket och jag och Iza hade varsit.. hmm mysko!! :P

Idag har jag varit på stan och ätit golunch med Mary, hon är ju också hemma från utlnadet nu. Hon åker dock imorgon tyvärr, men innan vi sa hejdå hann jag kika in till hennes äldsta bror där jag inte varit och där fick jag en visning av Millan, såg mest dock ett rum som tydligen var det som räknades-hennes rum! ;)

Nej, nu blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Mary

Hej, hej! Är back in Norway nu... Har redan hunnit börja längta hem...Men det är ju alltid värst i början. Imorgon är det fullt upp med flytt och sen börjar sambolivet på tre! Blir spännande att se hur det kommer att gå! Ska roa mig med att släpa packning till lägenheten hela morgondagen. Det tar 25 minuter att gå dit; om man dessutom lägger till vikten av en fullpackad resväska blir det ett helt träningspass. Innan helgen är slut kommer jag vara mager som en jakthund, haha! Godnatt!

2009-08-13 @ 22:28:45
Postat av: Erica

Hur får du sånna fina ramar runt dina foton?? vill jag oxå ha :-) kramar

2009-08-17 @ 15:27:44
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0