Usch!

Nu får jag ta och skärpa mig med bloggen ju! Har har fullt upp med jobbet och efter det är jag så trött att jag bara orkar med middag och lite slappande för att sedan gå och sova! Har faktiskt blivit bättre på att lägga mig i tid, även om jag läser en stund så ska jag vara i säng innan elva! :) Får se hur jag håller det då jg slutar jobba och slutar måsta gå upp vid 6.. hehe!

Jag ska sätta in lite somriga bilder senare idag, men först ska jag nu jobba. Tar dock ut lite komp idag för jag ska till kkvinnikliniken och göra en cellprov (tredje i raden), de andra två som jag gjort har tydligen varit ofullständiga så bara att göra det igen - såå kul är det ju inte! ;)

Har fått lite ont i en axel också men får ta en alvedon och bita ihop! NU är det jobbet som gäller!

Kommentarer
Postat av: Mary

Lycka till med cellprovet! Jag kommer till stan imorgon, ska klippa mig 10.30 hos Carro. Hör av mig efter det! Kram

2009-08-11 @ 09:27:44
Postat av: Asa

Nej men huvva, masta du göra ytterligare ett cellprov? Dom ar ju inte sa jatteroliga. Jo du jag ska allt flörta för kung och fosterland sen nar jag kommer till Umea. kram

2009-08-12 @ 00:12:20
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0