Ledigt!

Ja nu skriver jag en liten uppdatering från Smålands djupa skogar. Har inte haft internet på min lilla dator förrän nu. Vi har flängt runt ganska mycket nu senaste veckan och just nu befinner vi oss i Iremåla, imorgon bär det av mot Kristianstad och bröllop för min styvsyster ska gifta sig. Det ska verkligen bli kul men vi får väl se hur länge jag orkar hålla ut! ;) Har köpt med oss till en nyårsskål om vi mot förmodan skulle orka stanna så länge, men annars blir det att skåla då vi är tillbaka hit där vi ska sova. Sedan bär det av uppåt på nyårsdagen, stanna för natten (och god middag) i Gävle och sen är vi äntligen hemma på lördagskvällen!! :D Längtar hem nu trots att vi haft det väldigt bra här nere. Bra service, god mat och många trevliga människor, så kan man sammanfatta veckorna här nere!

Pyret har levt rullan och gör mycket väsen av sig speciellt på nätterna, h*n protesterar då jag ligger på sidan så jag måste kanske börja göra som Erica snart och bulla upp med lite kuddar under magen... :)

Nu ska vi strax fara in till Tingsryd och besöka min pappas farbor Erlands grav, det och Börjes "hylla" har liksom blivit tradition då vi är här.

Saknar vår lägenhet och avskildheten litegranna så det ska bli skönt då vi kommer hem. Kan inte fatta hur snabbt tiden går nu, häromdagen gick vi in i vecka 28 så nu är det "bara" 12 veckor kvar tills ett litet pyre ska titta ut, längtar!! :D

Hoppas ni andra har haft en underbar jul, ska försöka få in lite bilder innan vi åker härifrån.

God fortsättning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0