Snart snart

Ja snart åker vi neråt! :D Först på lördag blir det ett stopp i Gnesta hos fina Erica å hennes familj och sen åker vi vidare neråt småland på måndagen, längtar som en tok!! Då är jag ledig i TVÅ HELA VECKOR! Tjohoo! Missförstå mig rätt, jag trivs otroligt bra på min praktikplats och jag kunde inte önska om bättre plats, men tröttheten har börjat göra sig otroligt påmind de senaste veckorna och det ska bli så skönt att få sova ut ordentligt utan att vara stressad över att det snart är måndag.

På nyår blir det bröllop hos min styvsyster och det ska bli riktigt skoj, har bara haft lite svårt att hitta en klänning till partyt då ju magen ständigt gör sig påmind, den bara väser och växer och det är kul, men lite nervös blir jag ju då andra kommenterar och menar att "det måååste ju bara vara två".. Ja, alla har kommentarer tydligen! ;) Konstigt bara att folk tycker det helt plötsligt är legitimt att kalla en för "Tjockis" osv.

Helgen har varit ganska full men ändå har jag mest varit hemma. Var hundvakt i fredags åt numera stora lilla Aston, han har blivit så lugn och nästan slutat bitats om man jämför med bara några månader sedan, Veronica och Micke jobbar hårt med honom och det märks! Han var v'ldigt lugn hrla kvällen men sen på lördagen kvicknade han till och tyckte nog jag var tråkig som bakade och pysslade, han ville nog mest bara ut och leka, men fogarna klarar inte så långa promenader så han blev lycklig då matte och husse äntligen kom coh hämtade honom! ;)

Nu blir det sängen, men först några bilder:



Kolorna som jag ska ta med ner till julfirandet i småland.



Och såhär stökigt kan det blir då det både ska pysslas, slås in paket och bakas! ;)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linn-Pinn

Kolorna blev ju superfina =)

Stoppa gärna ner 1 i min julklapp!

2009-12-14 @ 23:50:44
Postat av: Veronica

Är du säker på att ni inte gjorde nåt med Aston? Han sov typ i ett och ett halvt dygn efter att vi kom hem :P Tror det var lite påfrestande att vara hemifrån så länge :P Nu vet vi hur vi ska få honom lugn, vi lämnar honom till er i ett dygn :D

2009-12-15 @ 12:52:44
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: Ida

Oooh! Snygga kolor. =) Har du något bra recept?

2009-12-17 @ 10:25:43
URL: http://ia-dia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0