Tiden

Den bara flyger fram känns det som just nu! Har bara "jobbat" två dagar hittills denna vecka eftersom jag var på skolan måndag och tisdag så imorgon är det redan fredag och ytterligare en vecka har gått! Känns både bra och dåligt att tiden går så fort just nu, bra för att det snart blir jul och då är jag ledig och vi ska åka neråt landet och ha det mysigt med massa släkt och vänner. Bra är det också för att magen växer och varje dag kommer vi lite närmare att få lära känna den nya familjemedlemmen som ska komma i slutet av mars. Dåligt att tiden går fort är för att jag ju faktiskt har lite skoluppgifter att göra samtidigt som jag har praktik men det är väldans svårt att få tiden att räcka till. Det händer ju så mycket spännande på praktikplatsen så då finns det liksom ingen tid kvar till skolan eftersom jag tydligen har ett stooooort sömnbehov som jag försöker tillfredställa på min firitd.. ;)

Vet inte om jag skrutit om det nu förresten men jag ska ju till ULLARED! :D Så skoj ska det bli, just innan jul men jag hoppas jag överlever trängseln och dessutom fyndar en massa!! :) Blir nog lite bebisgrejer skulle jag tro! ;)

Nej, nu ska jag se klart Plus, Sverker testar värmeljus idag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0