Busy busy...

Ja idag har det varit fullt upp. Jag vaknade av att telefonen ringde och det var Linn som skulle tvinga ut mig att jobba, hon hade dock inte ringt riktigt alla så det fick hon göra innan jag sa Ja, men han kunde inte så snart ringde telefonen igen och det var bara att masa sig opp! Åt en snabb frukost och sedan for jag mot Teg-skönt att Mattias har slutat pendla så jag kan ta bilen då jag behöver den-och ska man till Teg på vintern så behöver man verkligen den! =P

Jag jobbade hela långa dagen fast på em var jag på ett och samma ställe och hade då tillfälle att plugga lite så det gjorde jag faktiskt - duktig Anna! =D

Imorgon har vi obligatorisk (!) samverkan tillsammans med polis-studenterna och det ska blir intressant. På fredag har vi sedan seminarium där vi ska använda oss av bl.a. våra fördomar mot andra utbildningar... haha, undrar om jag ska ta upp det jag hört om polis-studenterna och deras skryt-uppsättning med "månadens styrketränare" ... Får väl se... ;-)

Jaja, nu ska vi klä om Lamino-fåtöljen, det blev så istället för två nya fåtöljer och det blir nog vädligt bra tror jag! =)

Todeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0