Färdig!!

Ja, det blev någon timmes effektiv städning iaf innan besöket. Nu känns det såå mycket bättre, även om det finns kvar någon låda så är både hall. kök och vardagsrum färdigt!! =) Fick tom lite mer plats i klädkammaren nu än innan. Dessutom dammsög jag (skönt) och jag hann just ut ur duschen innan A ringde och sa att de var här-man blir ju lite varm av att städa om jag säger så.. ;)

Nu har sitter vi med kaffe framför tv:n och ni kan ju se min favoritplats på bilden-datorn står just framför.. =)

Här kommer bilderna jag lovade:



Hoppas ni haft en bra dag alla!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jo de kan ju va skoj o lära sig själv också. Så man kan ändra när man vill ;D

De är i Lycksele på hotelle ja jobbar som massör ibland, då dom behöver folk!

Riktigt fin lägenhet ni har :)

2009-02-15 @ 18:10:03
URL: http://allanea.blogg.se/
Postat av: Mihmetcredo

Oj jösses amalia.... nu händer det grejer må jag säga!!! du har verkligen haft städrocken på idag haha... kram

2009-02-15 @ 20:24:05
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0