Fredag!

Äntligen helg!!! Det gick bra i skolan, var faktiskt bitvis ganska intressant fastän det var mycket som var självklart.Träffade Linn och Pelle på bussen hem från skolan och följde med dem till Pelles syster som också bor på Tomtebo och fick en kopp kaffe-hon har så söta barn och det var riktigt längesen jag träffade dem!
For sen hem och Mattias hade lagat lunch, han har läsdag idag så han har varit hemma. Nu har jag ock Linn suttit och lekt i photoshop men jag måste verkligen lära mig hur det funkar, tur man kan ängra ändringar!! =)

Nu blir det lite Afterwork på Norrlandsoperna med L å P, hoppas ni har en härlig fredagkväll alla! Imorgon bär det av mot Ikea och det ska bli kul, även om det kommer att svida i plånkan!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0