Fredag!

Äntligen är helgen här, lika skönt varje gång!! =)
Idag hade jag skola men bara till 11.00 och då for jag med Linn och Ann på stan. Jag provade Mekkas semlor också-haha ja, jag är väl semletokig i år. =P Jag älskade Ture Sventon då jag var mindre och önskade att jag hade en sån där kyl som gjorde semlorna mindre, de var ju så söta då de var så små. Men jag funderar fortfarande på hur han kunde säga första S:et i sitt eftersom men sedan Temla och svenTon... Hmmm, inte lätt att tänka så mycket som jag!
Bullen var iaf väldigt söt men grädden var god och det var lite snålt med mandelmassa så jag tror att den hamnar under Maxis i betyg. Börjar verkligen vara bra på detta med att bedöma semlor. Det var förresten ett stort Semla-test i dagens VK och där utsågs "Nisses konditori" till mästare på semlor-men vars ligger det då? Måste ju smaka den då den är vinnare fast tätt efter följde NK:s-den som just nu toppar min lista! =) Såg nu att Finas hade samma poäng som NKs och den röstar ju Mattias på så där står det lika. Hmm måste googla lite på Nisses kanske... hihi!

Köpte dessa söta små kakformar idag, hittade dem på Lagerhaus så det blir nog att baka muffins i helgen! =) Fina va?!





Kommentarer
Postat av: Erica

Vilka fina formar! kram gumman

2009-02-20 @ 17:47:53
URL: http://www.freewebs.com/alva08/index.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0