Full rulle

Ja det har det varit idag, jag snoozade tydligen en gång för mycket i morse och helt plötsligt vakande jag av ett sms som min kära sambo hade skickat, han skulle snart vara klar på VCT och därefter hämta upp mig - ooops! Jag slängde mig in i duschen och just då jag kom ut ringde han upp och sa att han var här på några minuter, det var bara att kasta på sig kläderna och sedan fara iväg, utan frukost, smink och med blött hår - vilken härlig början på dagen! =P

Jag lämnade av honom på NUS där han jobbar och sedan for jag till vännen Å, vi hade bestämt oss för ett storhandlingsbesök på Maxi! =)Har just kommit hem och packat in grejerona i vårt alldeles för fulla (pyttelilla) kylskåp. Köpte äen nya gardinstänger så jag kan få upp mina FÄRDIGA köks-och vardagsrumsgardiner idag! Fast ska nog vänta tills borrmästaren kommer hem, det brukar bli så fel då jag försöker sätta upp något... =/ Bilder kommer senare!

Nu ska jag nog ta och börja med gardinerna i arbetrummet och så ska jag förshoppningsvis inte behöva sy nya agrdiner på ett BRA tag! Inte för att jag är dålig på det-snarare tvärtom =P men jag är helt enkelt för noga med mätning osv så det blir föör jobbigt helt enkelt! Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0