Hej hopp!

Nu har jag faktiskt varit på Iksu för första gången denna terminen! Simmade efter skolan som slutade tolv och då jag hade simmat fyrtio längder var jag så slut och hungrig att jag nästan skakade.. haha! Blev lite vimsig då jag skulle ner för trappan till omklädningsrummet och ni som gått där vet att den är ganska läskig utan att vara lite seg i huvudet! =P
Ja, sen blev det golunch där med Veronica och nu har jag kommit hem för en stund sedan,

Det låg en lapp i vår brevlåda från styrelsen om att vi måste skriva på kontrakt och betala för motorvärmare eftersom vi använder den och om det inte är inne hos vice ordföranden innan månadskiftet så stängs den av och vi får betala 500 för att få på den igen-SURT! Jag blir bara så irreterad eftersom de förra ägarna OCH mäklaren försäkrade att motorvärmare ingick i månadsavgiften!!! Känns jobbigt att vi använt den utan att betala-men hur FN ska vi veta det då vi fått höra något annat? Nu får jag inte tag i han som ska ha pappret och det är svårt att fylla i det då det är lite förvirrande skrivet... Vad gör vi liksom om vi inte får tag i honom då? Blev jättestressad av detta... suck!

Jaja, nu tänker jag försöka sluta tänka på det och dra ner på bokrean en stund-har inte hunnit gå på den ännu förutom Maxis lilla... Hoppas jag hittar några billiga böcker-speciellt är jag ute efter fina kokböcker.  Ha det!

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

Vad duktigt gjort att fara och simma!

2009-02-26 @ 20:52:07
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0