Heldag!

Idag var det heldag i skolan, vi hade redovisningar hela dagen från 9-16 fast fick sluta lite tidigare-me like! =) Alla grupper hade skrivit om liknande saker så det blev ganska mycket diskussion om ämnet men lite långsamt var det att lyssna på samma grej flera gånger. Som tur var hade flera grupperna varit lite påhittiga så det blev både en övning, powerpoint-presentationer och en som redovisade som en diskussion och det gjorde det hela lite roligare.

Har just ätit en muffins men kom på att det nog inte var så smart att baka då vi inte ska ha besök... de står ju liksom bara där i kylen och jag kommer säkert äta upp några imorgon också fast då blir det semla-bak så det blir mååånga kalorier om jag både ska äta semlor å mufiins.. haha! Ja, jag får väl offra mig då! =P Annars om det är nån frivillig som vill på fika får ni anmäla er!

Nu ska jag invänta Mattias som bestämde sig för att gå hem från stan idag, han är duktig han-själv gick jag ändå från busshållplatsen! Sen ska jag faktiskt göra paj idag-med purjolök och kalkon-gotta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0