Jaha

Då var denna helg snart över också...
Idag ska jag jobba 12-16.30 och sedan blir det nog att baka cupcakes då de jag gjorde igår blev helt förstöra, trist! Jag brukar alltid ha muffinsformarna i en muffinsplåt men eftersom plåten är gjorda för stora muffins och de söta formarna jag köpte häromdan var små så ställde jag dem direkt på plåten-det var tydligen ingen bra idé! De flöt ut så jag gjorde inte glasyren utan tänkte göra nya idag istället-fast med formarna i muffinsplåten! =)

Vi åkte en snabbis till Holmsund igår och köpte semlor på Nisse konditori eftersom de skulle vara stans bästa enligt VK. Det var dem också-enligt både mig och Mattias, så vi har en vinnare mina damer och herrar!!! Fast på tisdag blir det att baka egna så kanske ska vänta tills dess med att utse en vinnare... hehe..

Mattias slipade och oljade in Laminostolen igår så den är på börjar bli riktigt fin nu, sätter in bilder efter jobbet då den förhoppningsvis är färdig! =D Sen var Veronica och Micke här igår på middag och sedan blev det schlager-lite dåligt utbud måste jag säga och det var ganska självklart vilka som skulel gå vidare-mest för att de är kända men EMD hade ju en trallvänlig låt iaf som var bättre om man blundade lite.. hehe! Ja, det var en trevlig kväll iaf som slutade med lite Little Britain och det tittar vi på nu också.. hehe! Men det är ju så himla roligt! Synd bara att de gjort så få säsonger.

Ojoj, nu måste jag börja göra mig irodning för jobbet!! Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kul att läsa bloggen din :) Jäkligt fin design, hehe...samma som min! Good taste! Oxå jobbat idag, men njuter nu över att jobb-helgen är till ända + ledig imorn, kan inte bli bättre. Ha de gott

2009-02-22 @ 16:56:11
URL: http://lifeofingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0