Kallt

Märkligt att vintern skulle komma NU-i andra halvan av februari... Idag var det -24 grader då vi gick till bussen i morse, vi tog samma buss eftersom jag började hutlöst tidigt... 8.15... huvva! Det är så skönt att vi kan låta bilen stå mestadels av tiden, den är ju jättebra att ha då man ska handla eller ska iväg men till jobb och skola s är det buss som gäller-blir så jobbigt med en kall bil annars och dessutom kostar det ju lite att både köra den och sen att parkera!

Idag har vi haft samverkan med polisstudenterna fast det var inte så mycket samverkan att tala om för vi ska samverka "på riktigt" imorgon. Idag var det mest föreläsningar och folk från socialtjänst som berättade hur de och polisen samverkar. Det var även två poliser med och en av dem hade ingen uniform men ändå skulle han ha pistol på sig-dessutom satte han tröjan innanför just där så den syntes verkligen-jag hade god lust att fråga varför för vi var flera som såg och viskade lite om det fast jag vågade inte. Det var ju liksom även ca 150 polisstudenter där inne och jag tänkte att det kanske är ett måste att ha den i tjänst men så hörde jag att även de hade diskuterat detta i pausen. Ja, enligt Maria i klassen så var det en penisförlängare... Ok då, sa jag!

Det gick inte sådär jättegreat igår med omklädningen av laminostolen-tydligen saknades det några spikar och dessutom visade den sig vara lite sönder där bak på ryggen så vet inte riktigt hur det blir nu, lite dumt att vi inte kollade sånt innan vi beställde ny klädsel för så mycket pengar.. hehe (nervöst alltså)

Nej, nu ska jag sätta i motorvärmaren för vi ska köpa lite spik och träolja. Tror jag ska försöka få sambon att gå med på att köpa semlor.. Mmm e så sugen! Men då måste vi ju prova något nytt ställe kanske.. hehe!

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

hahahahahahahaha penisförlängare hahaha... trillar av stolen

2009-02-19 @ 18:11:28
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Erica

usch ... poliser.... huvva

2009-02-20 @ 17:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0