Koncentration

Ja, det var det där med koncentration...
Sitter på föreläsning nu och skulle väl egentligen ha koncentrerat mig mer på vad karlen där framme snackar om, men är helt enkelt inte motiverad idag. Lyssnade liite mer på först iaf.. =P

Har iaf suttit och istället kollat på gamla bilder, fina och roliga minnen!! Dessa är några favoriter:


Bus, jag och min Gogumma Erica, Jag och Mattias då vi just träffades, Jag och sis Linn, Linn på en av alla våra kräftskivor genom åren


Mamma och Dennis med alla hundar, sis Iza, jag och älsklingen, Linn och Jennie på party, Nova!

Ja det var lite smått och gott från mig idag.

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

Hehehehe farligt med dator på föreläsningen haha... fina bilder<3<3

Sitter och kollar på dåliga bilförare på 4an.... och jag tror jag kommer klara mig om folk som kör så här redan HAR körkortet gapar

2009-02-26 @ 20:53:43
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0