Främmen

Idag har jag haft skola "hela" dagen... Jag är lite bortskämd med kortare dagar än då jag jobbade men samtidigt är det såå mycket jobbigare att sitta och ta in information en hel dag än att jobba. Man rör u faktiskt ändå på sig lite då man jobbar och det blir lite mer variation. Jag gick iaf 9-15 och jag hann luncha med Veronica dessutom. =) Hon har ju övergivit mig på socionomprogrammet och börjat läsa till lärare.. =(

Då jag slutade hade jag ett missat samtal på telen och det var Rickard som hade tänkt komma förbi med Tony å fika (de hade även andra avsikter blev jag sen varse om...) Så Tony hämtade mig på skolan (lyx då det ju var liiite kallt idag) och vi åkte och köpte semlor på Ålidhem (har nu även testat dessa och de var snäppet sämre än maxis) och sen bar det av hem hit för att de skulle granska nya lägenheten och fika. Men de hade som sagt även andra avsikter också så fick ta och klippa dem båda, på kortet är de alltså båda nyklippta-snygga va?! (frillorna alltså.. =P)



Nu ska jag väl fortsätta med gardinerna som jag inte hann sy klart igår och sen imorgon bär det av med Å till maxi och då ska jag köpa nya gardinstänger så jag (eller egentligen sambon) får upp gardinerna imorgon. =) Ska bli skönt att få upp dem-ser nog lite trevligare ut då och dessutom lyser solen in så det stör på dagarna och då får jag då bort lite av den.

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

Du har härmed blivit utmanad av mig! Gå till detta inlägg i min blogg och följ anvisningarna: http://mihmetcredo82.blogg.se/2009/february/utmaning-7-sanningar.html

2009-02-16 @ 19:40:40
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Mihmetcredo

Låter perra det! Då kanske vi kan lunch lite innan shoppingen hehehehehehe... on me of course:-D

Jag är redo runt 10.45 tiden. Hoppas det går bra på vc för M....

2009-02-16 @ 19:45:36
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0