Lördag

Ja godmorgon mina vänner, idag är det lördag och jag har inte många planer för dagen... Ja förutom då att baka muffins, att sy gardiner, åka till Holmsund (det var där Nisses låg) och sen ikväll kommer Veronica, oops-hade visst lite planer ändå! =P
Just nu sitter jag iaf och dricker kaffe och funderar lite, jag funderar bl.a. över en ev. klippning... Jag klipper ju de flesta i familjen och Linn hade vunnit ett presentkort på halva priset på en behandling på Studio 88 och eftersom hon vägrar att gå till frisör (har testat en gång och då fick hon en tant-klippning) så fick jag den i utbyte mot en klippning! =) Bra för mig dock eftersom ingen klipper lilla mig... Iza håller ev. på att träna upp sig lite så vi får väl se i framtiden.. hehe!

Jag klippte mig senast i Bangkok i december men jag tyckte inte att han tog så mycket och han klippte inga raka linjer utan endast i lager hela tiden så det ser nog mer slitet ut än det är också. Jag skulle helst vilja klippa mig ganska mycket kortare (kanske 1 dm iaf) men då ska jag ju först vara tärna på ett bröllop (min käraste vän Erica gifter sig äntligen!!) och sedan ska vi på två till i vår och det skulle va kul att kunna göra någon frisyr då ju... Men jag får väl se hur jag ska göra.
Här kommer några foton med hur det blivit de senaste åren då jag klippt mig, tips och råd mottaget tacksamt!! =)



Nu har jag väl lte längre än fotot till vänster så det har vuxit ganska ordentligt, mitt hår har en tendens att växa som ogräs...

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

Jag tycker du är fin i långt hår, och när det är uppklippt som bilden till vänster:-) Jag tycker att kindbenen markeras på dig, ja om du förstår vad jag menar:-P Hur som haver, jag tycker att det passar så fint till din ansiktsform

2009-02-22 @ 15:11:17
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0