Ogjort

Ja det är mycket som jag skulle vilja ha gjort idag som jag inte har hunnit/orkat/velat... :P
Jag hann aldrig börja på gardinern så det skulle jag ha gjort idag men nu är det uppskjutet till helgen iaf, sedan skulle jag ha satt in hyllplanen i bokhyllorna som vi lyfta in i arbetsrummet igår-detta mpste jag nog hunnit innan sambon kommer hem iaf.. hehe..



Såhär ser tyget ut som vi köpt till kök och vardagsrum!

Idag har jag förutom hunnit vara hemma lite och tvättat, varit på stan och ätit lunch med min älskling och sedan handlat på ICA maxi (favoritaffärn) med V.

Ikväll ska böckerna och de andra grejerna in i bokhyllorna så vi blir av med dessa kartonger i hallen-så mycket bättre det kommer att se ut här då. Dock får nog en ev inflyttningsfest vänta ett tag, kommer verkligen inte ihåg att det brukar ta sån här tid att göra i ordning efter att man flyttat-men så har vi ju alltid innan flyttat till större och då är det ju lite lättare att hitta platser till alla grejer man har. Det jobbigaste är nog att det är färre köksskåp här och inget skafferi, dessutom liiiiten kyl och frys så det blir en utmaning men storhandlingar och matlådor.

Nu ska jag nog ta tag i disken så det blir lite snyggt här iaf.

Skickar med några kort nu då jag lärt mig hur man sätter in dem, det har ju som sagt snöat en hel del här de senaste dagarna och snön når faktiskt nästan upp till fönstren nu!



    

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

Åhhh skitsnyggt tyg! Stilrent och enkelt fast ändå lite roligt... kommer passa super

2009-02-12 @ 21:19:27
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0