Oj

Ja, vilken dag!! Har så ont fötterna att jag bara vill lägga dem i ett varmt fotbad och ge dem lite smörj! Men det får bli en annan dag för jag orkar verkligen inte göra det ikväll!! Har just lastat av alla Ikea-grejer från bilen, den var riktigt knökafull!! Haha, det såg riktigt roligt ut med Iza där bak och de andra två sätena fällda-hon hade grejer inte bara runt sig utan även över sig.. =) Tog bilder så de kommer in imorgon-NU blir det sängen... Åhhh! Ska prova min nya kudde-wiiie!!

Lovar att va trevligare imorgon och skriva mer! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

vad är det du säger människa?! Ont i fötterna haha, jag tror vi får träna lite mera på shoppingfronten hehehehehehehe..... ska bli spännande att höra vad du införskaffade. Sov gott och dröm sött

2009-03-01 @ 00:20:18
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vill också åka till IKEA! avis

2009-03-01 @ 10:29:57
URL: http://ia-dia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0