Ojoj

Har inte kommit i säng ännu-som vanligt... Men denna kväll var jag faktiskt så dum att jag startade ett projekt: "Epilera ben som vuxit vilt sedan december"
Låter det som ett bra projekt en sen tisdagskväll? Det var det inte! Haha, ooooont gör det ju, men värst va nog att det efteråt bildade en stor hög-det såg verkligen ut som att jag släppte vinterpälsen... Tänkte nästan ta kort men inte ens jag vågar lägga ut en sån bild på bloggen... hehe
Nu är jag iaf garanterat hårfri ett par veckor iaf-kan ju inte ha päls på gymet imorgon ju! =D
Gonatt alla!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Epilera? Hur fungerar det? Som att rycka med pincett?

2009-02-25 @ 15:45:28
URL: http://ia-dia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0