Pust!

Har måttat, räknat, strukit och sytt om vartannat nu hela kvällen men jag har bara lyckats vara klar med EN gardinkappa-hur är det möjligt!? =P



Nåja, imorgon går det nog fortare eftersom jag mätt och klippt ut alla de andra tygbitarna, jag gör gardiner både till kök/vardagsrum och sedan två till arbetsrummet-detta tyget ska bli gardiner där inne




Borde sova nu, imorgon är det skola från 9-16 och ska även ha kollat lite på fördjupningsarbetet eftersom jag och Ida (en tjej i klassen) ska träffas och prata igenom vår redovisning som är nästa måndag, vi tänkte stajla till det med lite powerpoint sådär.. =P

Jaja, nu sover sambon och jag ska följa hans exempel omedelbums tror jag! =)
Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

Guuud så fina tyger... kommer bli så bra

2009-02-16 @ 17:25:25
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0