Rubrik?!

Tycker det är lite svårt detta med rubriker, det känns som att de ska sammafatta innehållet på något vis men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva förräns det kommer ut ju.. jaja dagens I-landsproblem kanske.. =D

Nu är jag hemma från jobb och efterföljande handling iaf. Jobbade i en grupp jag inte är så van vid och eftersom jag inte jobbar så ofta så är det lite pirrigt då man ska till nya men det brukar gå bara bra, mest jobbigt är det väl egentligen för dem jag kommer till eftersom de måste förklara hur de vill ha det-fast man lär sig känna av ganska mycket då man jobbar inom hemtjänsten. Det är verkligen roligt att få göra något annat än att sitta med näsan i böcker eller sitta hela dagar och bara ta in massa kunskap på föreläsningar. Lite konstigt egentligen för då jag jobbade heltid så var det jätteroligt att få ombyte och sitta en temadag eller på olika små utbildningar med facket, men nu inser jag ju hur tött man blir av att bara mest sitta hela dagarna och tänka och omformulera (avskyr det) och diskutera... Men denna kurs har varit himla sköns å ska inte klaga nu iofs! =)

Nu ska jag göra nya Cupcakes-köpte mig en mindre muffinsplåt idag och den ska jag testa! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0