SEMLA!

Mmm, idag får man helt utan ursäkt vräka i sig semlor och det gillar Anna! =)



Efter lite ångest över att jag inte gjorde tentan tog jag mig äntligen i kragen och bakade lite. Gjorde lite blandning mellan recept och semla á la Anna, men jättegoda blev de. Inte alls lika stora om köpesemlor och inte lika mäktiga men det smakar speciellt då det är hemgjort. Dessutom är jag ingen stor fan av kardemumma så jag tog bara liite. Både Linn, Pelle, Iza och Jonas var här på fika och de sa iafatt de var goda.

Imorgon är det intro på nya kursen (eller momentet som det nu heter) klockan 13.00 och innan dess blir det lunch med min Å. Kanske blir det Corona-brukar va gott! =) Får höra med henne vad hon är sugen på. Fats nu fick jag en idé, kanske tom skulle försöka hinna träna innan jag lunch och då äta på Iksu?! Hmm låter ju himla ambitiöst eftersom jag inte tränat på ett ganska bra tag nu (skyller givetvis på operationen i januari)... =D
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0