Simuleringsövning

Ja idag hade vi simuelringsövning i skolan, det var himla kul men samtidigt lte läskigt eftersom vi inte fick knappt några direktiv så jag visste aldrig vart man skulle sträva mot. Men det är iaf väldigt lärorikt med sådana övningar... och roligt! =)

Flyttade ju i helgen som var och vi har fortfarande inte fått ordning här hemma, det börjar kännas riktigt jobbigt nu att leva i detta stök! Det försvinner väl någon kartong om dagen, ut i förrådet eller in i olika skåp/garderober men ändå känns det som att det går i snigelfart, jag vill ju vara färdig och inflyttad helt NU! Tur att vi fått ordning i köket iaf och nästan i sovrummet, men arbetsrummet har vi tänkt tapetsera om så därför står allt där inne i lådor tills vi får hjälp med att fixa iordning.

Har just ätit en god måltid bestående av fetaostbiffar och risotto, första gången jag testade att göra risotto, men den blev väl godkänd iaf! ;) Får nog öva upp den konsten, men det är ju så himla gott med risotto!! Mmmmm!

Nu blir det att göra lite skolarbete, en reflektion på en inspelning där jag låtsas vara någon typ av terapeut, så ni kan ju tänka er hur jag längtar efter att kika på det! :P Men ska skriva en reflektion på det iaf som ska in imorgon och då är det ju abra att göra, sen blir det en semla som belöning (lite sent, jag vet).
Gonatt på er!

Anna

Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

mums, fetasot biffar lät ju himlans gott.

2009-02-07 @ 22:18:30
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0