Utmaning - Sju sanningar


Jag blev utmanad av mihmetcredo82.blogg.se

Sanningar om mig:

1. Jag har svårt att slänga saker och gör det inte förrän det har legat i en låda i ca 2 år och sen måste jag erbjuda det till mamma och mina systrar innan jag verkligen kan slänga det med gott samvete

2. Jag älskar att påbörja olika projekt och är ambitiös i början men är tyvärr inte lika ivrig att avsluta dem

3. Jag läste franska i tre år på högstadiet för att sedan läsa om samma på gymnasiet och ändå fattar jag noll... =P
Jag skyller dessutom allt på att båda franskalärarna var knasiga i bollen!!

4. Det var jag som myntade uttrycket; "jag fryser som en... som en stenmur!" Detta en kall dag då jag kom in till mamma och ville hitta något som vekligen visualiserade hur jag kände - stenmuren såg så kall ut och på den vägen är det.

5. Jag niger lite då jag ska hälsa på nytt folk genom att skaka hand, det kommer automatiskt och då brukar jag få någon konstig blick tillbaks, med yngre folk kan det tom bli lite pinsamt då de tycker jag är extremt konstig, äldre verkar tycka bättre om det.. hehe

6. Jag är livrädd för myror och min mor hittade mig en gång stående mitt i en myrstack med dödsångest i rösten. Dessutom gjorde min snälla storasyster några år senare en tatuering på ankelnsom föreställde... just det: en myra! Tack!

7. Min största dröm då jag var liten var att bli operasångerska-jag råkade höra Trollflöjten på radion och började härma; Aaah ah ah ah ah ah ah ahahah ahah ah aahah... (ja ni fattar)

Jag utmanar Linn (lilalinn.blogg.se), Veronica (www.hanky.se/Veronica) och resten som känner sig träffade, Å utmanade ju mig å sen känner jag ännu inte så många i bloggvärlden.. =)

Gör så här:
1. Länka till den som utmanat
2. Berätta 7 sanningar om dig själv

Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
Skriv meddelande i de sju personernas blogg så de vet om inlägget



Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

hahahahahaha stenmur... kommer bli mitt nya uttryck

2009-02-17 @ 18:39:09
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0