Sol

Det är underbart väder ute idag, fast jag missatänker att det är riktigt kallt. Jag misstänker bara pga att vi har satt in alla bokhyllor i sovrummet så de täcker fönstret och därför ser man inte termometern och jag har ännu inte vågat/orkat mig ut.

Vi är äntligen färdiga med tapetseringen, det sista gjorde vi klart igår så nu återstår bara att bära in alla bokhyllor i arbetsrummet igen och alla kartonger och börja packa upp, förstår inte riktigt hur vi ska få plats med alla grejer bara, det står 16 kflyttkartonger endas i hallen och väntar på att bli uppackade... suck! Bilder på tapetseringen kommer så fort jag lärt mig hur man lägger upp dem.. ;-) Förresten, hur gör man smileys här?

Nu sitter jag äntligen med mitt "morgonkaffe" som jag belönat mig med eftersom jag nu städat arbetrummet och fyllt i med lite hobbyfärg (fusk-jag vet) på vissa ställen där gamla tapeten skymtade lite... hehe...

Jag köpte tyg till gardiner i förra veckan och idag kanske jag skulle ha börjat sy dem, tyget är jag jättenöjd med, det är grått med lila och gröna detaljer på. Kankse får sätta upp en bild på det också då jag klurar ut hur man gör.

Jaja, jag hoppas att ni alla får en underbar dag, jag måste nog ta mig ut på en liten promenad iaf-nu börjar våren nästan skymtas! Sol blir iaf jag glad av! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0