Trött!

Ja herregud vad trött jag blev efter simningen!! Ögonen vill knappt hålla sig öppna och jag tror jag kommer att somna på stud då jag går i säng-skönt!! =)

Hittade iaf några böcker på bokrean, en kokbok; Husmanskonst och en av Jane Green så nu blir det att läsa lite någon dag då jag har tråkigt!

Började längta otroligt mycket till sommarn nu-det är då jag läser allra mest, jag kan sluka en bok på någon dag bara, ja om den är bra vill säga. Jag har sökt jobb i sommar där det egentligen behövs en socionomexamen men jag hoppas jag har en chans ändå pga av erfarenhet. Men OM jag skulle få ett jobb och alltså inte jobba på hemtjänsten i sommar så innebär det ju tyvärr att det inte lir så mycket semester för mig i sommar... Men däremot kommer jag nog lära mig en hel del och det är ju en bra merit att ha jobbat då jag kommer ut som nyexad!

Jaja, nu slutar programmet om Knutby så jag ska nog gå och knyta mig... hahaha.vilken humor va!? Riktigt lskigt är det iaf att se och höra dem, deras åsikter och hur de säger att det är Guds vilja-hur kan man vara funtad så liksom?! Helt sjukt!!

Jag avslutar dagen med en bild på fikat till tv:n ikväll-man brukar dock ha glass till men den var tydligen slut så vi fick skiva upp en banan istället! =) Gonatt!




Kommentarer
Postat av: Mihmetcredo

mmmmmm hallon med vit choklad... min favvis, mitt fika blev en skål med hallon och blåbär... jag har verkligen fått dille på hallon, och blåbär är ju aldrig fel hehe.

ja hugaligen... knutby ryser... men jag tycker det är viktigt att det visas... för det är förmodligen inte första eller sista tragedin för sekter i världen

2009-02-26 @ 22:31:48
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0