Hemma!!!!

Borta bra men hemma bäst! Det stämmer så oerhört bra just nu! Har verkligen längtat hem men har samtidigt haft det underbart borta. Men inget slår att ha sina egna grejer kring sig och själv kunna bestämma vad, hur och när saker ska göras. Jag tycker om mitt hem!!

Mina tomatplantor har överlevt hos Linn och mår bra, dock är de lite hängiga just i detta nu eftersom jag var i Björksele i helgen och då vi nyss kom hem stod de lite torra, de vill ju helst ha vatten två gånger om dagen. Just nu står de även inomhus eftersom det brukar blåsa så mycket på vår uteplats och nu då vi båda börjar jobba imorgon är det ingen som kan titta till om de ramlat eller så, så imorgon ska jag på jakt efter ett litet växthus/vindskydd av något slag, vi får se vad det blir! :)

Nu ska vi se lite Morden i Midsomer, köpte två hela boxar i Sundsvall då vi körde förbi där - nice!! Mer om semestern och bilder kommer senare! Hoppas ni haft det lika bra som vi! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gud vad fort tiden har gått, har ni hunnit få nåt fint väder på semestern?



Vi kommer gärna på fika :) Har absolut inga planer för de närmsta veckorna så säg tid så kommer vi :D

2009-07-13 @ 20:49:56
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: Veronica

Torsdag låter toppen!



Haha, jag förstår det! Man e ju inte van o jobba! Jag väntar på att få mitt schema för augusti, har sagt att jag inte vill jobba så mycket men man får väl se :P

2009-07-14 @ 22:22:04
URL: http://veroniicakarlssons.blogg.se/
Postat av: Åsa

Välkommen hem:-) Ja borta bra men hemma bäst. Sov gott och dröm sött vännen. Måste träffas fort fort fort.... jag åker den 30e puss

2009-07-15 @ 23:38:48
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0