Jobbarhelg

Känns aldrig roligt med jobbarhelg-ja inte förrän man får lönen då iaf.. ;) Men nu har jag iaf gjort mer än halva helgen, imorgon slutar jag lite tidigare och sen är jag ju ledig måndag - SKÖNT! Då blir det att sova ut och sen ska jag umgås med min vän Å.  I slutet av veckan är jag faktiskt ledig tre hela dagar och det ska bli kanoners! :D

Jaja, börjar 6.30 imorgon och ska lösa eventuell sjukfrånvaro, men det hoppas jag innerligt att jag slipper göra så alla som läser detta och jobbar på Teg i helgen (dvs typ noll) - Håll er friska! ;) Annars blir inte Linn glad.. hehe!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Erica

Va skönt att du läser gumman... att du inte behöver jobba där annars :-) jag är glad att jag slipper iallafall :-D. saknar dig vännen! kramar

2009-07-19 @ 21:27:17
URL: http://lillaica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0