Jobbet

upptar mycket tid just nu i mitt liv. Ska jag vara ärlig så händer inte alltför mycket annat tyvärr, både pga att jag inte orkar vara trevlig efter jobbet och middagen. Trist men så är det!

Igår blev vi bjudna på middag dock, Linn och Pelle hade slitit länge med trerätters och det var supergott!! Tack!!! :) Så slapp vi laga mat också och det kändes riktigt skönt! Sover en stund nästan varje eftermiddag nu så känner mig ofta lite bakis efter jag vaknat igen men hos Linn och Pelle blev jag pigg igen, vi spelade lite Alias och sen for vi hem och la oss tidigt (ja innan 23.00 är tidigt för mig). Ikväll blir det nog ännu tidigare för jag tänkte just hoppa in i duschen och sen blir det sängen!! Jag skjutsade Linn till flyget idag, hon skulle ner till Sthlm och hälsa på lite vänner och även mormor som bor där nere i storstan!

Skjutsade även Åsa till flyget idag, nu får hon lite semester i varma Turkiet-såå skönt med lite värme! Fast idag har vi ju haft fint så jag ska inte klaga! Imorgon har jag hört att det inte ska bli lika fint men framåt söndag skulle det spricka upp igen! :D

Nej, ni hör ju hur roligt mitt liv är just nu så jag ska inte tråka ut er med mera.. :P
Nu ör det bara två dagar kvar på denna lååånga vecka, sen är den andra planeraren tillbaka och jag kanske kan slappna av lite mer på jobbet!
Kräjm!

Kommentarer
Postat av: Asa

Hej gumman min. Jo du lite varme har jag allt, milt sagt. Igar var det som jag skrev i sms:et 54% luftfuktighet ojojojojoj, som i bastun pa badhuset! I natt regnade det lite och askade, mys! Och aven idag komdet nagra skurar nar vi satt vid bosporen och drack vişne (sur körsbarsjuice=min favvis). Sen tog vi en prommis till Carrefor (typ som maxı) och dar storhandlade vi och det var svart att inte börja frossa i alla klader och skor hehehehehehhe.... vi ska ta en dag pa IKEA ocksa sa K far prova lite svensk mat och jag ska köpa varmeljus, mysigt nar det regnar. Tack för all hjalp innan jag akta, det var vart mer en guld kan jag saga. K halsar jattemycket till dig och M. Puss och kram

2009-08-01 @ 19:49:00
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/
Postat av: Ullan

Nu är vi här :)

2009-08-02 @ 09:42:15
Postat av: Mary

I´m back! Och snart är jag tillbaka på svensk mark också!!! Nedräkning... Montenegro var bra, men har legat av mig gällande solning. Var under parasollen typ hela tiden. Ett tecken på mognad, kanske? Eller bara vekhet, vem vet... Jag hör av mig så fort jag kommer till stan! Blir nog i Umeå några dagar direkt och åker till Lse mitt på helgen för att återvända typ tisdag-onsdag igen. See ya och jobba lugnt! Kram

2009-08-02 @ 15:02:40
Postat av: Linn

Kommer de mera snart? Lite tråkigt att läsa samma varje dag!!!!!

2009-08-03 @ 10:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0